Тәрбие жұмысы

Тәрбие жұмысы

Тәрбие жұмысы

Кең педагогикалық мағынада тәрбие-бұл оқу орындарында жүзеге асырылатын және бүкіл оқу процесін қамтитын, берілген қасиеттерді қалыптастыру мақсатында тәрбиеленушіге ұжымның, тәрбиешілердің арнайы ұйымдастырылған, мақсатты және басқарылатын әсері.

Тәрбиенің мақсаттары, кез-келген адам қызметінің мақсаттары сияқты, бүкіл білім беру жүйесін, оның мазмұнын, әдістерін, принциптерін құрудың бастапқы нүктесі болып табылады.

Мақсат-қызмет нәтижесінің идеалды моделі. Тәрбиенің мақсаты-тәрбие процесінің нәтижесі, жеке тұлғаның қасиеттері, жағдайы туралы алдын-ала анықталған идея. Ата-ана тәрбиесінің мақсаттарын таңдау кездейсоқ болуы мүмкін емес.

Тарихи тәжірибе көрсеткендей, білім беру мақсаттары қоғамның өзгеретін қажеттіліктерінің әсерінен және философиялық және психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалардың әсерінен қалыптасады. Тәрбие мақсаттарының динамизмі, өзгергіштігі осы мәселенің қазіргі жағдайымен расталады.

Қазіргі педагогикалық тәжірибе білім беру мақсаттарының екі негізгі тұжырымдамасын басшылыққа алады: прагматикалық; гуманистік.

Тар педагогикалық мағынада тәрбие-бұл нақты тәрбиелік міндеттерді шешуге бағытталған тәрбие жұмысының процесі мен нәтижесі.

Тәрбиенің мақсаты-бұл білім ұмтылатын нәрсе, оның күш-жігері оған жетуге бағытталған болашақ.

Дене тәрбиесі барлық дерлік білім беру жүйелерінің ажырамас бөлігі болып табылады. Дене тәрбиесі жастардың ойдағыдай ақыл-ой және еңбек қызметі үшін қажетті қасиеттерді дамытуға ықпал етеді.

Еңбек тәрбиесі еңбек әрекеттері қалыптасатын, өндірістік қатынастар қалыптасатын, еңбек құралдары мен оларды пайдалану тәсілдері зерттелетін оқу процесінің аспектілерін қамтиды. Тәрбие процесіндегі Еңбек жеке тұлғаны дамытудың жетекші факторы ретінде де әрекет етеді.

Адамгершілік тәрбиесі-қоғам нормаларына сәйкес келетін адамгершілік ұғымдарды, пайымдауларды, сезімдер мен сенімдерді, Дағдылар мен мінез-құлық әдеттерін қалыптастырады. Өскелең ұрпақтың адамгершілік тәрбиесінің негізінде жалпыадамзаттық құндылықтар, қоғамның тарихи даму процесінде адамдар жасаған тұрақты моральдық нормалар, сондай-ақ қоғам дамуының қазіргі кезеңінде пайда болған жаңа принциптер мен нормалар жатыр.

Эстетикалық (эмоционалды) көтеріліс - тәрбиеленушілердің эстетикалық мұраттарының, қажеттіліктері мен талғамдарының дамуын қорытындылайтын тәрбие мен тәрбие жүйесінің негізгі компоненті. Эстетикалық тәрбиенің міндеттерін шартты түрде екі топқа бөлуге болады - теориялық білім алу және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мәселелердің бірінші тобы эстетикалық құндылықтармен таныстыру мәселелерін шешеді, ал екіншісі - эстетикалық қызметке белсенді қосылу.

 

Байланыс орталығы