«Мейрамхана және қонақ үй бизнесі» мамандығына түскіңіз келе ме?
Сұрақтарыңыз болса, өтініміңізді қалдырып, консультанттың Сізге қоңырау шалуын күтіңіз. Сіздің барлық сұрақтарыңызға міндетті түрде жауап беріледі, рахмет!
Сұрақ қоюқазақ, орыс
ОБ негізінде - 4 жыл; ТКБ (колледж) негізінде – 3 жыл; Жоғары білім негізінде - 2 жыл.
Қызмет көрсету саласындағы Бакалавр
Білім беру бағдарламасы қонақ үй және мейрамхана бизнесі, экономика және маркетинг, шет тілдері, қонақжайлылық индустриясының негіздері, мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызметтің негіздері саласындағы терең білімді көздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде өз бизнесін ашу үшін құзыреттер қалыптастырылатын болады
Білім беру бағдарламасы қонақ үй және мейрамхана бизнесі, экономика және маркетинг, шет тілдері, қонақжайлылық индустриясының негіздері, мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері саласындағы терең білімді көздейді. Пәндерді оқу нәтижесінде студенттерде өз бизнесін ашу үшін құзыреттер қалыптастырылатын болады.
Қосымша ақпарат керек пе?
Білім беру бағдарламасы қонақ үй және мейрамхана бизнесі, экономика және маркетинг, шет тілдері, қонақжайлылық индустриясының негіздері, мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері саласындағы терең білімді көздейді. Пәндерді оқу нәтижесінде студенттерде өз бизнесін ашу үшін құзыреттер қалыптастырылатын болады.
Университетте осындай білім алу үшін барлық жағдайлар жасалған: кафедраның жоғары білікті профессорлық-оқытушылық құрамы, материалдық-техникалық база, сенімді іскер серіктестер, әлемнің көптеген елдеріне тағылымдамалар.
Мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі зертханасы бар, оқу аудиториялары заманауи мультимедиялық техникамен жабдықталған. Университеттің заманауи жабдықтармен жабдықталған жеке баспаханасы бар. Тау аумағында Wi-Fi сымсыз желісі жұмыс істейді, басқа қалалықтар үшін тұруға ыңғайлы бөлмелері бар жатақхана бар.
"Мейрамхана және қонақ үй бизнесі" мамандығы түлектерінің кәсіби қызметінің негізгі түрлері:
- мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыру;
- кадрларды іріктеу;
- қызмет көрсету процесін, өндірісті қызмет көрсетуге технологиялық және техникалық даярлауды бақылауды жүзеге асыру;
- банкеттер, фуршеттер ұйымдастыру және өткізу;
- қызметкерлерге қызмет көрсету және іскерлік қарым-қатынас этикасы мәселелері бойынша тренингтер өткізу;
- мейрамханалар мен қонақүйлерге жарнама жасау;
- бағыныштылардың жұмысын ұйымдастыру және бағалау.
"Мейрамхана және қонақ үй бизнесі" білім беру бағдарламасының паспорты
"Мейрамхана және қонақ үй бизнесі" білім беру бағдарламасының паспорты