|
ПОҚ туралы деректер
|
|
|
Жалпы мәліметтер. Ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы/академиялық дәрежесі |
Педагогика ғылымдарының магистрі
|
|
Ғылыми-педагогикалық өтілі |
36 жыл |
|
Оқу жүктемесі және әдістемелік жұмыс |
|
|
Оқылатын пәндер |
Орыс тілінің практикалық курсы |
|
Оқу-әдістемелік құралдар, Электрондық ОӘК, MOOC - |
|
|
Ғылыми-зерттеу қызметі |
|
|
Монографиялар, оқулықтар (соңғы 5 жыл) - |
- |
|
Жарияланымдар (егер Scopus, WoS, РИНЦ, ХКЖК және т.б. көрсетілсін) (соңғы 3 жыл) |
Неологизмдерді орыс және ағылшын тілдерінде аударудың семантикалық реңкі. (Ғылыми мақала тең авторлық). (РФ, «Наука и Мир» халықаралық ғылыми журналы Волгоград, Р.Ф. (№ 4 (80), 21 апрель) импакт-фактор - 0,325; «Наука и Мир» Волгоград.- Р.Ф. (№ 4 (80), 21 апрель) импакт-фактор - 0,325; Жаһандану дәуіріндегі тілдердің әсері: конвергенттік және дивергенттік процестер. ("Бөбек" жалпыұлттық қозғалысы "қауымдастығы нысанындағы заңды тұлғалар бірлестігі, Нұр-Сұлтан қ., (конференция 22.04.20.) халықаралық конференция. Авторлас. Нұр-Сұлтан қ. "Бөбек" жалпыұлттық қозғалысы "қауымдастығы нысанындағы заңды тұлғалар бірлестігі (конференция 22.04.20.). халықаралық конференция. Авторлас. Калькалау фразеологизмдерінің лексикалық-семантикалық аспектісінде қазақ тілін конвергентті дамыту. (К.М.Әбішевпен, Р.А.Айкеновпен, Қ.Х.Әбдірахмановпен/Вестник Г.У.-Сериясы: Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар. 2020. № 1 (25). 39-45 с. ISSN 2313-061X Қаланың ақпараттық-коммуникациялық кеңістігі және оның қауіпсіздігі проблемалары//Жаршы В.Г.У. Серия: Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар. 2020. № 1 (25). С.39-45 ISSN 2313-061X// Вестник Вл. Г.У. -Серия: Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар. 2020. № 1 (25). 39-45 с. ISSN 2313-061X «Қазіргі замандағы Ресей ғылымы» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының «ЖАРНАМА ДИСКУРСЫНДАҒЫ СӨЙЛЕУ НИЕТІ» ТҰЖЫРЫМДАМАСЫН РЕПРЕЗЕНТАЦИЯЛАУ ТӘСІЛДЕРІ, Тіл үйретудегі тағлымдары және білім берудегі аксиологиялық бағыт. (Алтынсарин оқулары -2020) .Арқалық, 2020. С.399-403. (Алтынсарин оқулары -2020) .Арқалық-2020. С.399-403. жоқ немесе электрондық кітапханалар - біздің білім беру жүйеміздің болашағы. ғылыми-практ конфер. «Қазақстан дамуының негізгі бағыты ретінде жастар саясатын жаңғырту» .- Астана 2012. - 270-272 С. Мультимедиа-технологияларды пайдалану кезіндегі орыс тілі сабақтарындағы болашақ педагогтардың ақпараттық және коммуникативтік құзыреттілігі ғылыми-практ конфер. «Жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық білім беру технологиялары». - Астана 2012. - С.134-138 Қазақ, орыс, араб және ағылшын тілдерінің адамгершілік фразеологизмдері мен мақалдары семантикасының когнитивтік-ұлттық ерекшеліктері (қарама-қарсы аспект) ҚазҰПУ Шығыстану институты. Журнал. Төлегенова Ж.Б., Ертаева м.к. Студенттердің оқу процесінде заманауи технология мен платформаларын пайдалануы, цифрлық мәдениетіЖурнал APEMS. 2, «Шоқан Уәлиханов еңбектеріндегі қазақ халқының рухани және мәдени мұрасы» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары 18 сәуір 2025. |
|
Ғылыми жобалар (ХҚМҰ гранттық қаржыландыру және т.б.) - |
- |
|
Жетістіктер және кәсіби белсенділік |
- |
|
Мемлекеттік/ведомстволық наградалар, құрмет грамоталары - |
|
|
Кәсіби қауымдастықтарға, сараптамалық кеңестерге қатысу |
- |
|
Журналдардың редакциялық алқаларына мүшелік ету - |
- |
|
Біліктілікті арттыру, тағылымдама (жылы мен орнын көрсете отырып) (соңғы 3 жыл)
|
1. «Дефектология» мамандығы бойынша қайта даярлау және біліктілікті арттыру курстарының бағдарламасы. (512 сағат). 2. Цифрлық құзыреттіліктерді дамыту 72 сағат. Қазақ ғылыми-зерттеу институты. Астана, 2023 және онлайн оқыту әдістері. 3. «Инклюзивті білім Аламын сайын erekshi bilim Әр барамын білім алушыларды педагогика-психология Қолдау жұмысын Үйымдастыру, Алматы, 04 -16 тамымыз, 2025, 80 сағат.
|