Ғылыми-зерттеу жұмысы

Ғылыми-зерттеу жұмысы

Ғылыми-зерттеу жұмысы

Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын негізгі талаптар өзектілігі, жоғары теориялық деңгейі, практикалық маңыздылығы және оқу үдерісімен тығыз байланысы болып табылады.

Профессор-оқытушылық құрамның ғылыми жұмысы келесі бағыттарда жүзеге асырылады:

- Тұлғаның рухани-адамгершілік дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері. Жетекшісі п. ғ. д., профессор Баубекова Г. Д.

- Әлеуметтік тәжірибені игеру дәрежесі: психологиялық-педагогикалық аспект. Жетекшісі профессор Жантикеев С. К.

- Интеллектуалды дамуда символдық жүйені қолдану. Аға оқытушы Власова Н.В.

- Жаңа гуманитарлық білімнің когнитивті-этикалық, лингвосинергетикалық тәсілдері, принциптері, әдістері арқылы халық пен өткен ойшылдардың этикалық концептосферасын зерттеу. Жетекшілері - ф.ғ. д., профессор Абишева К. М., п. ғ. д., профессор Айкенова Р. А., филос., ғ.к., рофессор Өмірзақова Л. А., Ыдырысова М. А., филос.ғ.к., доцент Иманқұл А. С.

- Салыстырмалы және салғастырмалы тіл білімі, Аударматану. Жетекшісі ф.ғ.к., доцент Донбаева А. Б.

- Танымдық қабілеттерін символдық құралдармен дамыту.

- Жеке тұлғаның жеке айырмашылықтарын зерттеу. Аға оқытушы Құрманғалиева Ж. К.

ҚР ҰҚМ 2023-2024 жылды қаржыландыру аясында “ӘГҒжТП” кафедрасының оқытушылары төмендегі гранттарды жеңіп алды :

1.ҚР ҰҚМ гранты: ф.ғ. д., профессор Абишева К. М., п. ғ. д., профессор Айкенова Р. А., филос.ғ.к., профессор Өмірзақова Л. А., Ыдырысова М. А., филос.ғ.к., доцент Иманқұл А.Н. “Когнитивті-этикалық лингвосинергетиканың тәсілдері, принциптері, әдістері -Жаңа гуманитарлық білім арқылы өткен халық пен ойшылдардың этникалық концептосферасын зерттеу”. 2023-2025ж.ж.

2.Түркістан қаласы әкімдігінің гранты: Абуов А.П. Түркістан тарихы. 2023-2025ж.ж.

Кафедра профессор-оқытушылық құрамының WOS, Scopus журналдарындағы жарияланымдар саны - 20, ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған журналдардағы жарияланымдары – 50, авторлық монографиялар саны – 12, шетелдік авторлармен ұжымдық монографиялар саны - 16 екенін атап өту қажет, бұл ТАУ-дағы кафедралар арасында жетекші орынға ие болуға мүмкіндік берді және профессор-оқытушылық құрам кафедра мен жалпы университеттің жоғары ғылыми әлеуетінің көрсеткіші болып табылады.

 

 

Профессор-оқытушылық құрамның жарияланымдық белсенділігін талдау: 2020 жылдан 2023 жылға дейінгі кезеңде ПОҚ - 200 мақала мен тезистер жариялады, оның ішінде 72 мақала – ҚР БҒМ БҒСБК, ЖАК МОиН РФ, РИНЦ ұсынған журналдардағы мақалалар, халықаралық және республикалық конференциялардағы мақалалар саны - 93.

Ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша ЖОО-да "Тұран-Астана” университетінің Хабаршысы" ғылыми журналы, халықаралық конференция материалдарының жыл сайынғы көп томдық жинағы (2017 жылдан бастап), студенттік ғылыми жұмыстар материалдарының жыл сайынғы жинағы (2014 жылдан бастап) шығарылады.

2020-2023 жылдар аралығында Sccopus, Томсон Рейторс, Springs ғылыми рецензияланған халықаралық басылымдарында төмендегі мақалалар жарияланды:

  1. Aykenova, R.A.b, Baikhozhaeva, B.U.C, Suguralieva Professional factors of the occurrence of emotional burnout syndrome (Article).
  2. Zhanabayev, K.Nagymzhanova, K.Shaimerdenova, N.Turgenbaeva, A.Tleubayeva, N. Formulaic Language and Style of Turkic Zhyrau of the 15-18th Centuries Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanitiesthis link is disabled, 2022, 14(2)
  3. Нагымжанова К.М. Conference Proceedings: International Best Practices in Pedagogical Activity: Experience, Risks, Prospects 2022, EurAsian Scientific Editions SA, Geneva, Switzerland  Eur Asian Scientific Editions Ltd, Hong Kong 2022, EurAsian Scientific Editions OÜ, Tallinn, Estonia
  4. Nazilya M. Irgebaeva The formation of tolerance among various ethnic groups as a way to increase well-being Titolo Rivista: RIVISTA DI STUDI SULLA SOSTENIBILITA' Autori/Curatori:   2020 Fascicolo: 1 Lingua: Inglese Numero pagine:  18 P. 353-370 
  5. Баубекова Г.Д. Modelo de formação para habilidades de monitoramento de professores universitários.  Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara, v. 25, n. esp.6, 2021.
  6. Баубекова Г.Д. Transformation of modern Kazakh family in the context of globalisation.INTERNATIONAL BEST PRACTISES OF PEDAGOGICAL ACTIVITY: EXPERIENCE, RISKS, PROSPECTS.- 2022, EurAsian Scientific Editions SA, Geneva, Switzerland
  7. Жантикеев С.К. ВОЗРАСТНАЯ ДИНАМИКА ДЕВИАНТНОГО ПОВЕДЕНИЯ ПОДРОСТКОВ. Georgian Medical News. No 6 (303) 2020
  8. Serik Zhantikeyev, Study of family system characteristics in co-dependent women. Archives of Psychiatry and Psychotherapy, 2020; 3: 79–92
  9. Аубакирова С.Д. Teachers’ Attitudes towards Inclusive Education in Kazakhstan // Integration of Education. 2020 - DOI: 10.15507/1991-9468.098.024.202001.008-019
  10. Иргебаева Н.М. Modelo de formação para habilidades de monitoramento de professores universitários Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara, v. 25, n. esp.6, 2021.
  11. Иргебаева Н.М Educational quality management in improving student’s capital. The format of tolerance among various ethnic groups as way to increase well-being•Rivista di Studi sulla Sostenibilita. Volume 2020, Issue 1, 2020, page 353-370
  12. Жиентаева Б.Ж. Dual education conditions for pedagogical bases of specialists inclusive training.  Cypriot Journal of Educational Sciences. Volume 17, Issue 3, (2022) 765-771
  13. Амантаева А.К. Formation of readiness of future teachers-psychologists for the organization of psycho-diagnostic activit Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 8, (2022) 2960-2970

 

 

 

 Оқу процесінде пайдалану үшін жарияланған оқулықтар мен оқу құралдары:

  1. Баубекова Г.Д. Студенттердің инновациялық мәдениетін қалыптастыру». - Әдістемелік нұсқау құралы. Құрастырған: – Нур-Султан:   Тұран – Астана университеті - 2020. – 112 б.
  2. Баубекова Г.Д. Культурно-ценностные трансформации современной казахской семьи в условиях глобализации. - Этнокультурное единство и многообразие. Хрестоматия: учебное пособие / сост. и науч. ред. д. социол. н. С.В. Гузенина; вступ. ст. д. филос. н., проф. А.Л. Маршак. – Тамбов: Издательский дом «Державинский», 2022. – 152 с. ISBN 978-5-00078-484-6 (с.68-78)
  3. Жантикеев С.К. и др. Учебно-методический комплекс «Мектеп психологінің жұмыс кітабі», состоящий из 17 пособий для школьных психологов общеобразовательных школ  РК. Данный комплекс используется  в качестве учебного пособия для дисциплин «Работа школьного психолога», преподаваемых на бакалавриате и «Научно-практические основы психологической службы в системе образования РК» магистратуре.
  4. Жантикеев С.К. Даму психологиясы.
  5. Профессор-оқытушылық құрамның  ҚР және шетелдегі ғылыми-практикалық іс-шараларға қатысуы

    Кафедраның профессор-оқытушылық құрамы конференцияға қатысып қана қоймай, оларды ұйымдастыруға және өткізуге де ат салысады.

    Кафедра профессоры Г.Д. Баубекова  2020 ғылым фестивалі аясында 2020 жылғы 29 қазанда Грозный қаласында өткен "Педагогикалық қызмет шығармашылық процесс ретінде" деп аталатын бүкілресейлік ғылыми-практикалық конференцияның модераторы болды, сондай-ақ   2020 жылғы 29 қазанда Чебоксары қаласында өткен "Этнопедагогика мәдениетаралық коммуникация аспектісінде Г.Н. Волковтың ғылыми мұрасын өзектендіру" деп аталатын халықаралық конференциясының пленарлық отырысында  сөз сөйледі.

    2020 жылғы 14 қарашада профессор Г. Д. Баубекова "Қазақ халқының фольклоры негізінде жастардың рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру" деп аталатын халықаралық конференцияның модераторы болды және пленарлық отырыста сөз сөйледі.

    Профессор С.К. Жантикеев Мәскеу политехникалық университетімен бірлесіп жыл сайынғы дәстүрлі халықаралық конференцияның модераторы болып табылады.

    Диссертациялық кеңестердің жұмысына қатысу.  Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ мен Е. А. Бөкетов атындағы ҚарМУ диссертациялық кеңесінің мүшелері - профессор Қ.М. Нағымжанова, С.К. Жантикеев, А.Б.  Донбаева.

    Ғылыми журналдардың редакциялық алқаларының жұмысына қатысу. Профессор Г. Д. Баубекова "Педагогика және психология" РНС мүшесі болып табылады Ташкент, Өзбекстан.

    Профессор С.К. Жантикеев тұрақты негізде Қазақстан психологтар Одағының сараптамалық кеңесіне сарапшы ретінде қатысады.

    Университет базасында ғылыми және ғылыми-практикалық іс-шараларды, оның ішінде студенттік іс-шараларды өткізу. Кафедраның профессор-оқытушылық құрамы шетелдік жоғары оқу орындарымен бірлесіп халықаралық ғылыми-практикалық конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге белсенді қатысады. Кафедра оқытушыларының жетекшілігімен студенттер мен магистранттардың 200-ден астам ғылыми мақалалары жарияланды, конференцияға қатысушылардың ішінде 30-ы ұйымдастыру комитеті мен жоғары оқу орындары басшыларының құрмет грамоталары мен марапаттарына ие болды.

    Университет ұжымының маңызды міндеттерінің бірі студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады. Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына басшылық жасайды және ұйымдастырады. Кафедраның студенттерімен және магистранттарымен бірлесіп ғылыми жинақтар мен конференцияларда 200-ден астам жарияланымдар жарияланды. Кафедра студенттері мен магистранттары ғылыми қызметке белсенді қатысады, ғылыми конференцияларға, олимпиадалар мен конкурстарға қатысады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындауға қатысады. Кафедрада Рухани жаңғыру, Логос, Improveyour English, психолог сияқты ғылыми үйірмелер тұрақты түрде жұмыс істейді.

Контакт - центр